Gizell

Termeni și condiții

Termenii si conditiile prezente se aplica tuturor acțiunilor efectuate de catre SC Gallizia Fashion SRL prin intermediul magazinului virtual. Magazinul https://gizell.ro functioneaza in conformitate cu legea statului roman.

Prin folosirea acestui site, utilizatorul isi da acordul in mod expres, explicit si in cunostinta de cauza referitor la acceptarea termenilor si conditiilor listate pe aceasta pagina. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul isi da acordul in mod expres ca isi ia angajamentul sa respecte obligatia de plata catre SC Gallizia Fashion SRL conform contractului.

1. DISPOZITII GENERALE VANZATOR:

SC Gallizia Fashion SRL, cu sediul profesional in Municipiul Campina, Judetul Prahova, Strada Aleea Livezi nr. 17, avand CUI: 26872690 , Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine in registrul comertului: J29/572/2010.

Cumparator: persoana fizica, juridica sau alta entitate care se inscrie pe site si plaseaza o comanda care va fi confirmata ulterior de catre vanzator.

Comanda: solicitare efectuata de catre cumparator cu scopul de a-si achizitiona unul sau mai multe produse comercializate de catre vanzator.

Produse: bunuri comercializate de catre gizell.ro pe care cumparatorul le poate achizitiona in urma efectuarii unei comenzi.

Contract: document justificativ incheiat intre cele doua parti (cumparator si vanzator) in baza caruia vanzatorul se obliga sa plaseze comanda, iar cumparatorul se obliga sa achite comanda.

2. INFORMATII DESPRE PRODUS:

Produsele comercializate de catre gizell.ro sunt produse noi si vin insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt livrate in limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Gizell.ro isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla in stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Preturile de achizitie coincid cu preturile aflate pe site. Preturile afisate la produse sunt exprimate in RON si contin TVA 19%. Cumparatorul este obligat sa achite doar contravaloarea produselor, celelalte costuri fiind suportate exclusiv de vanzator. Va asiguram ca valoarea comenzii dumnevoastra nu se va modifica odata ce aceasta este confirmata prin email sau telefonic. Gizell.ro nu ofera nicio garantie in afara de cele prevazute de legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferente de culoare ce pot aparea intre imaginea afisata pe monitorul dumneavoastra si culorile produsului sau decalajele ce pot aparea in legatura cu dimensiunea produselor datorita particularitalilor acestora.

3. DREPTURILE CONSUMATORULUI (PERSOANA FIZICA) PREVAZUTE IN LEGEA NR.449/2003, ART. 9-14:

“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”

4. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE:

Prin completarea datelor dvs. de comanda intelegeti ca datele dvs. personale vor fi incluse in baza nostra de date si ca vor fi prelucrate in temeiul contractului electronic dintre parti (Termeni si conditii). Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

5. COMANDA:

Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adaugate in cosul de cumparaturi. Dupa ce sunt adaugate bunurile in cos, acestea vor fi impachetate si trimise catre destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Daca nu se efectueaza finalizarea comenzii, produsele adaugate in cos nu vor fi rezervate in vederea expedierii catre client. Odata cu finalizarea comenzii, cumparatorul garanteza ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumparare sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasarii comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul in care cumparatorul primeste confirmare electronica prin email sau telefonica si urmeaza apoi sa intre in procesul de livrare.

6. MODALITATE DE PLATA:

Plata se efectueaza cu cardul sau prin ramburs in momentul primirii coletului. Comenzile plasate pe teritoriul Romaniei beneficiaza de transport gratuit.

7. ANULAREA COMENZII:

Anularea comenzii este aplicabila doar clientilor persoane fizice, conform legislatiei in vigoare.

8. RECLAMATII:

In cazul unor eventuale conflicte intre SC Gallizia Fashion SRL si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea lor pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parti nu va fi posibila, conflictul se va solutiona in instanta competenta conform legilor in vigoare.